Cum să mențină o erecție mai lungă?

0
59622

Deși mulți oameni link-ul de disfuncție erectilă (ED), cu vârsta, capacitatea de a dezvolta și de a păstra, de asemenea, o erectie este de fapt determinată de o varietate de aspect acestea includ dieta, greutatea și procentul de grăsime organism, tensiunii arteriale, de sex masculin agent hormonal niveluri, precum și nivelurile de anxietate te simti cu adevarat la locul de muncă, de viață individuale și, de asemenea, modul general de viață din fericire, o mulțime de aceste aspecte sunt în întregime sub controlul tău, permițându-vă să ia măsuri pentru a proteja dvs.

De erectie și, de asemenea, evita ED fără a avea întotdeauna de a utiliza droguri enumerate mai jos, am enumerat opt înseamnă pentru tine de a îmbunătăți în mod natural erectii, stați clară de ED și se bucură de o mult mai multe probleme de viata sexuala. Toate sunt foarte ușor de a executa precum și linia de sus cu un stil de viață sănătos, ceea ce le face în valoare de prioritizarea înainte de a încerca droguri ED menține-Ți Greutatea Corporală în Sănătoasă Și Echilibrată Gama fiind supraponderali sau obezi pot afecta negativ capacitatea de a stabili și menține, de asemenea, o erectie normala de-a lungul sex.

Acest lucru este din probleme de greutate este strâns corelată

Acest lucru este din probleme de greutate este strâns corelatăCu grave wellness probleme cum ar fi diabetul zaharat, care poate afecta nervii din jurul penisului precum și de a evita erectii disfuncție erectilă de diabet este în mod specific de frecare datorită faptului că tipice ED terapii cum ar fi Viagra si Cialis, de obicei, nu sunt complet eficiente. Ca o chestiune de fapt, un studiu din 1999 arată că doar 56% dintre bărbații cu diabet zaharat indus ED văzut îmbunătățiri cu Viagra cea mai eficientă soluție este să se ia notă de greutatea dumneavoastră și obiectivul de a rămâne în cadrul varietate sanatoasa pentru fizicul tau.

Având în vedere că o greutate corporală sănătoasă este, de asemenea, crucial pentru general de wellness, menținând greutatea corporală este ceva care este în valoare de a face, chiar dacă nu suferă de ED. Rămâne pe partea de Sus a Tensiunii Arteriale hipertensiune arterială este atent conectat la ED, probabil, din cauza efectelor adverse care se pot transporta de wellness de vasele de sânge. În timp ce nu există nici o cerință de la stres peste tensiunea arterială, este necesar să-l inspectate la fiecare câteva luni.

Dacă tensiunea este în afara domeniului tipic, aveți nevoie să se gândească vorbesc cu medicul dumneavoastră cu privire la opțiuni de tratament ușor hipertensiunii arteriale cum ar fi hipertensiune arterială în pre-hipertensiune arteriala range poate fi redusă de obicei prin a face câteva mici modificări la dieta ta si stilul de viata există, de asemenea, diferite medicamente care pot scădea tensiunea arterială și de a îmbunătăți, de asemenea, arterial de sănătate și wellness consuma o Dieta Care este Bogata in Fructe, Legume si alimente Sanatoase erectii depinde de solid, de încredere circulația sângelui.

Datorită acestui fapt, exact același alimente care pot bloca arterele și, de asemenea, daune inima ta poate avea în plus un efect nefavorabil asupra de calitate de top de erectii puternice. În fapt, există o relație strânsă între impotenta și, de asemenea, inima sănătate și wellness că ED este frecvent observate de medic ca un posibil indiciu de probleme cu inima. În esență, aceleași alimente care creează boli de inima pot contribui, de asemenea, pentru probleme cu erecția.

Gras zahăr precum și mese bogate in calorii,

Gras zahăr precum și mese bogate in calorii,Cum ar fi burgeri, pizza și prăjit găină trebuie să fi prevenite sau consumate cu moderatie, dacă sunteți îngrijorat cu privire ED este, de asemenea, esențial să se consume nutritive, alimente sanatoase. Un 2010 de cercetare arată că dieta Mediteraneană, bogată în cereale integrale, pește, fructe, nuci și legume redus încă în carne roșie este legată de o mai mică apariție preț de disfuncție erectilă la bărbați include Exercitii Aerobice la rutina de exercitii aerobice, cum ar fi alergare, ciclism, canotaj sau jucați cele mai multe activități sportive, stimulează inima ta wellness și poate reduce impactul disfuncției erectile un 2011 scrie-up în Etiopian Jurnalul de Sanatate cercetare Științifică întreținută de probe de la cinci cercetări în antrenament aerobic și ED.

Scriitorii află că cercetările au arătat clar renovare în simptome de ED ca oamenii au lucrat afară, în special pe termen lung articolul s-a încheiat ca cardiovasculare formare poate face față cu succes ED în persoanele selectate cu arteriogenic ED un fel de disfuncție erectilă declanșată de lipsa vascularizației arteriale vestea bună este, nu e nevoie să investească ore din ziua de lucru pentru a reduce amenințarea de a dezvolta ED. Pentru mulți bărbați, o 15-60 minute sesiune de tărie moderată de exercitii cardio de exemplu, jogging sau mersul pe jos pe un plan înclinat este suficient pentru a îmbunătăți inima ta de wellness verifica mai mică Decât cea Normală de Testosteron redus nivelurile de testosteron poate crea impotenta.

Acest lucru se datorează faptului că testosteronul este doar una dintre hormoni-cheie implicate în gestionarea libidoului de sex masculin. Mult mai puțin testosteron, în mod normal, indică o redusă pasiunea pentru sex, împreună cu mai slab, mai puțin regulate erectii nivelul de testosteron variază în mod normal, bazat pe o varietate de factori, de la dieta ta și de gradul de activitate la rutine de somn.

Ei de asemenea scad cu vârsta,

Ei de asemenea scad cu vârsta,Cu unele studii de cercetare dezvăluind o reducere progresivă a concentrației serice de testosteron de grade ca bărbați mai în vârstă alte semne de scăzut de testosteron constau în somnolență, lipsa de psihologic drive, pierderea de țesut muscular, câștig de grăsime în jurul abdomenului, precum și o absență generală a ratei de interes în activitatea sexuală din fericire, nivelurile de testosteron sunt foarte ușor pentru a verifica cu ajutorul unui simplu test de sânge!.

Dacă sunt reduse, medicul dumneavoastră va fi cu siguranță în măsură să recomande o varietate de tratamente pentru a aduce nivelul de testosteron înapoi până la tipice precum și a vă ajuta să evitați hormon ED evita Fumatul de Țigări precum și Consumatoare de Nicotina ca un întreg fumatul creste foarte mult riscul de a dezvolta ED, ca și fumatul pot deteriora capilare, care sunt vitale pentru stabilirea precum și de a menține o erecție acest lucru implică faptul că, dacă sunteți un fumător de țigară, renunțarea la fumat poate fi un mijloc sigur de a spori calitatea superioară a erectii precum și reduce riscurile de ED.

Renuntarea la fumat țigări în plus, îmbunătățește sănătatea inimii și wellness, făcându-l ceva ce merită concentrându-se pe, de asemenea, dacă ED nu este o problema pentru tine. În mod surprinzător, nicotina pura sine este atent legate de ED, ceea ce înseamnă că diferite tehnici de obținere nicotina pura ca vaping sau folosind un nicotină fața locului ar putea să nu genereze nici un fel de ameliorare în ED un studiu din 2008.

Ca un exemplu, arată că nicotina pura tinde să reducă erectilă acțiuni de emoție acest lucru sugerează că cea mai bună strategie pentru a ED terapie pentru fumatori este de a nu renunța la fumat încă de a opri consumul de nicotina, un fel de ceva care are nevoie de accent grav și dăruire. Reduceți Consumul De Alcool nu consuma alcool pe timp de noapte sau în weekend. Reducerea cantității de alcool pe care le consuma este una dintre cele mai simple mijloace pentru a îmbunătăți nu doar capacitatea ta de a mentine o erectie, dar, de asemenea, starea generală de sănătate și de wellness și de sănătate și bunăstare.