Cum să slăbești într-o săptămână fără exerciții!

0
1001
Cum să slăbești într-o săptămână fără exerciții!

Bine ai venit în club. Mulți dintre noi vor să slăbească în scurt timp.Și este de fapt posibil să se deplaseze la fel de mult ca 10lbs în doar șapte zile. Evident, o mulțime de care va fi greutatea apei – orice plan de dietă care spune că te poate ajuta să pierzi 10 kg de grăsime corporală într-o săptămână este fie minciuna sau este extrem de iresponsabil.Dar dacă tot ce cauți este o soluție rapidă pentru o zi sau două, sau vrei să începi o călătorie sănătoasă de slăbire, atunci poți vedea o scădere dramatică a cântarului. Încearcă postul intermitent.Cheia oricărei scăderi în greutate este reducerea sarcinii calorice.Un mod bun de a urmări este utilizarea unui tracker de calorii ca MyFitnessPal, care vă va ajuta să stabiliți obiective 1500-1,650 kcals pe zi ar trebui să fie ușor de gestionat pentru un spațiu scurt de timp.Dar dacă reducerea caloriilor ar fi fost atât de ușoară, am fi făcut-o deja.

Deci, pe partea de sus a utilizării unui tracker,

Deci, pe partea de sus a utilizării unui tracker,S-ar putea dori pentru a încerca post intermitent.Reducându-ți fereastra mâncării, în mod natural vei consuma mai puține calorii.Dr. Michael Mosley este tipul care a venit cu dieta 5:2 și el recomandă setarea vă o fereastră de 10 ore-care este mai generos decât unele programe IF.Asta înseamnă că dacă iei micul dejun la ora 10, îți termini ultima masă la ora 20: 00. Greutăți de ridicareÎn timp ce dieta este crucială pentru a pierde grăsime corporală, nu poți scăpa de faptul că exercițiul joacă un rol uriaș.Și formarea în greutate, în special, este esențială atunci când vine vorba de transformarea formei corpului.Când ridici greutăți mari, rupi mușchiul cauzându-l să se repare și să devină mai puternic.Acest proces are nevoie de energie și corpul tău se întoarce la propria sursă de grăsime pentru a menține acei mușchi hrăniți. Fii mai activ în general Nu trebuie să porți lycra și nu trebuie să-ți faci timp pentru antrenament.Termogeneza Non-exercitiu activitate, sau curat, este în cazul în care ne arde calorii în timp ce faci ceva care nu este consumul, de dormit sau exercițiu real.

Încercați echilibrare pe un picior sau ghemuit în timp ce spălați pe dinți, de mers pe jos la magazine, joc cu copiii mai mult și folosind un coș în jos supermarket.Chiar merge pentru o plimbare de 20 de minute la prânz poate ajuta.Î Reducerea retenției de apă OK, deci cum spunem, 10lbs în șapte zile va fi în mare măsură greutate de apă-dar cădere care vă poate face să arate mult mai leaner.Când vezi culturiști și modele în bikini, un motiv pentru care arată atât de mici este că nu se mai țin de greutatea apei unii fac lungimi extreme pentru a se deshidrata, ceea ce nu este o idee bună.Retenția de apă se produce atunci când se acumulează exces de lichid în interiorul corpului.Ca să nu se întâmple, încercați să mâncați mai puțină sare și să consumați mai mult magneziu și B6.Acestea se găsesc în lucruri precum verdețuri, fasole, banane și nuci.Puteți, de asemenea, reduce cu exercițiu regulat și se deplasează în jurul valorii de mai mult.

Se Reduce amidonul și se încarcă pe proteine slabem,

Se Reduce amidonul și se încarcă pe proteine slabem,Rețineți că noi nu spunem bin carbohidrați cu totul.Dacă sunteți în căutarea de a reduce dramatic greutatea rapid atunci sunteți, probabil, va trebui să limiteze numărul de carbohidrati mananci.Dar asta nu înseamnă că le taie cu totul.Doar du-te pentru opțiuni de alimente întregi jumătate de cartof dulce, o ceașcă mică de orez wholegrain și apoi încărcați pe proteine slabe.O mulțime de cercetare a constatat că proteine poate ajuta pentru a reduce apetitul și stimula metabolismul.Înlocuiți carbohidrații cu legume colorate în schimb.Evitați deșeurile prelucrate Este un nu-brainer dar dacă sunteți încercarea de a reduce grăsime corporală, primul lucru pe care s-ar putea dori să faceți este să renunțe la nedorită.Bazați-vă dieta în jurul alimentelor întregi, folosind în mare parte alimente cu un singur ingredient.Asta înseamnă să cumperi, să zicem, un pui, niște ardei, roșii și niște orez, în loc să optezi pentru o tocană gata făcută!

Poți slăbi într-o săptămână Cu un plan de dietă de o săptămână, ai putea pierde până la șapte lire sterline în șapte zile.Noțiuni de bază trim poate fi dificil și încercarea de a pierde în greutate rapid poate fi chiar mai dificil. De prea multe ori, jurăm să mergem la sală în fiecare dimineață și să rezistăm la o singură masă pe zi, doar ca să sfârșim prin a eșua și a mânca tort și ciocolată în a doua zi. Asta pentru că dietele mofturoase pot fi incredibil de restrictive și adesea ne lasă să ne simțim flămânzi și nesatisfăcuți ca să nu mai zic lipsiți de energie.Ajunge Cu un plan de dieta de o săptămână, puteți pierde în greutate rapid și se simt grozav în doar șapte zile-fără a te foame de-a lungul drum. Dieta All-sau-nothing te-a pregătit pentru eșec, dar dieta de o săptămână vă permite să mănânce trei mese complete pe zi, inclusiv o mulțime de fructe și legume sănătoase, plus gustarea între mese. Te vei simți plin și mulțumit, datorită aportului ridicat de proteine și o mulțime de legume umplute cu fibre și fructe.

Zahărul nu e în meniu, dar nu-ți face griji, încă mai ai voie să bei cafea sau ceai zilnic,

Zahărul nu e în meniu, dar nu-ți face griji, încă mai ai voie să bei cafea sau ceai zilnic,Doar asigură-te că e decofeinizată Nu există trucuri la dieta de o săptămână, doar sfaturi inteligente și ușor de urmat instrucțiuni. Planul de scădere în greutate este scăzut în grăsime, scăzut în carbohidrați, dar mare în alimente bun pentru tine. Și cea mai bună parte este că mesele pot fi aruncate împreună rapid, ceea ce face dieta chiar mai ușor să rămânem la! Dacă plănuiești să schimbi kilogramele în doar o săptămână, e important să ții minte că nu va fi ușor, și că va trebui să menții o dietă restricționată pentru a vedea beneficiile.Pentru a pierde în greutate într un spațiu atât de mic de timp, va trebui să vă păstrați numărul de calorii scăzut, menținând în același timp un plan de dietă sănătos care vă va ține satisfăcuți-deoarece, desigur, este mai probabil să doriți lucrurile rele dacă nu sunteți.Fie că aveți o ocazie specială sau plecați într-o vacanță pe plajă săptămâna viitoare, avem un plan perfect de a mânca sănătos pentru a vă ajuta să slăbiți rapid.

De fapt, cu dieta de o săptămână, ai putea pierde până la șapte lire sterline în șapte zile.Pierderea în greutate poate fi dificil și încercarea de a scăpa de lire sterline rapid se poate simți aproape imposibil. De prea multe ori, jurăm să mergem la sală în fiecare dimineață și să încercăm să rezistăm doar la o masă ieftină pe zi, doar ca să sfârșim prin a eșua și a mânca tort și ciocolată în a doua zi.Asta pentru că dietele mofturoase pot fi incredibil de restrictive și adesea ne lasă să ne simțim flămânzi și nesatisfăcuți ca să nu mai zic lipsiți de energie. Ajunge Nu există trucuri la dieta de o săptămână, doar sfaturi inteligente și ușor de urmat instrucțiuni. Planul de scădere în greutate este scăzut în grăsime, scăzut în carbohidrați, dar mare în alimente bune pentru tine. Cea mai bună parte este că mesele pot fi aruncate împreună rapid, ceea ce face dieta chiar mai ușor să rămânem la.Toate-sau-nimic diete ai configurat pentru eșec. Dar dieta de o săptămână vă permite să mănânce trei mese complete pe zi, inclusiv o mulțime de fructe și legume sănătoase, plus gustarea în între mese.