Modalități eficiente de a încerca să slăbești

0
163
4

Știi cum să piardă în greutate în 30 de zile? Într-adevăr, puteți pierde kilogramele în plus în doar o lună! Pentru a face să funcționeze, evitați să urmați și să cădeți victima unei stricte și nebunii în dietele care vă promit rezultate rapide și eficiente. Aceste diete moft lăsa foame și nemulțumit și, prin urmare, lipirea la dieta devine destul de provocator și dificil. Pentru a garanta pierderea în greutate, trebuie să mergeți lent și consecvent. Cel mai bun mod de a pierde greutatea în plus în doar 30 de zile este o combinație de exerciții fizice regulate și un plan de dietă sănătoasă, inclusiv un jurnal alimentar.

Cu toate acestea, primul lucru important de făcut înainte de a începe este să solicitați aprobarea medicului dumneavoastră. Procedând astfel, vă asigurați că antrenamentele și regimurile de dietă se potrivesc nevoilor dvs. specifice de sănătate. Care sunt cauzele comune ale creșterii în greutate? Te-ai întrebat vreodată de ce câștigi rapid și pierzi în greutate încet? Într-adevăr, există un motiv pentru creșterea în greutate.

A mânca sănătos și a face mișcare în mod regulat

1Trebuie să cunoașteți cauzele comune ale creșterii în greutate și, dacă o faceți, atunci vă va fi mai ușor să determinați modalitățile de a pierde în greutate în 30 de zile. În esență, obezitatea este printre cele mai esențiale condiții de sănătate la nivel global. Dacă sunteți obezi, starea dumneavoastră este de obicei asociată cu unele afecțiuni asociate cu totul numite sindrom metabolic. În aceste condiții colective sunt incluse creșterea zahărului din sânge, reducerea profilului lipidic din sânge și hipertensiunea arterială. Alte cauze comune sunt următoarele.

Într-adevăr, o combinație de a mânca sănătos și de a exercita în mod regulat este cel mai eficient mod de a pierde în greutate în doar o lună. Pentru un rezultat pozitiv pe termen lung, iată 8 modalități eficiente pe care le puteți încerca. Evitați Consumul De Carbohidrați. Orice carbohidrat nu este recomandat pentru dvs. dacă doriți să pierdeți în greutate în 30 de zile. Pentru a garanta îmbunătățirea sănătății dvs., ar trebui să evitați cabinele, cu excepția unei ore și jumătate de la terminarea a cel puțin 30 de minute de antrenament. Iată alimentele de evitat pâine orez cereale cartofi paste făinoase
alimente prajite cu paine.

Aveți o reevaluare a cerințelor dvs. calorice. Mulți dieteticieni au atestat deja că o modalitate eficientă de a prognoza exact numărul de calorii de care aveți nevoie este prin trecerea printr-un test metabolic. De altfel, această evaluare arată rata metabolică în repaus. Mai mult, această rată este numărul de calorii arse în timp ce corpul tău este în repaus. Din această cantitate sau număr, puteți determina consumul de calorii necesare pentru a elimina kilogramele in plus pentru a pierde in greutate rapid.

Mănâncă o mulțime de alimente bogate în fibre
Știați că una dintre cele mai bune modalități de a lupta împotriva grăsimilor și de a arde calorii este cu fibre? Studiile arată că concentrarea asupra alimentelor bogate în fibre ajută la reducerea grăsimilor corporale după ce unele diete au dus la un platou, posibil, deoarece nutrientul este destul de umplut. Mai jos sunt printre cele mai bune surse de fibre pentru a lupta platou greutate.

Compuși de sablare a grăsimilor

2Fructe de padure cum ar fi mure, zmeură și afine. Fulgi de ovăz. Fasole, cum ar fi fasole neagră, mazăre și năut
Semințe și nuci migdale, arahide, nuci, chia și semințe de in
În loc de cafea, beți ceai verde. Dacă nu ați știut, ceaiul verde poate contribui la regimul dvs. de scădere în greutate cu un platou de dietă. Relativ, acest tip de ceai conține catechine, elemente de sablare a grăsimilor. Acesta conține compuși de grăsime-sablare numite catechine care taie departe la grăsime burtă prin stabilirea metabolismul și accelerarea după, capacitatea de ardere a ficatului.

A face o astfel de trecere la ceaiul verde poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a reuși să pierdeți în greutate. Reduceți Consumul De Sare. Apa se agață de sodiu ca un magnet. Prin urmare, este posibil să vă agățați de lichid excesiv. Cu atât mai mult, chiar dacă poate nesimțitor, ca și în cazul în care, poate avea un impact scara prea repede, doar 4 cani de apa poate cântări 2 lire sterline, care este o mulțime! Puteți reduce din nou pe consumul de sodiu pentru a accelera pierderea in greutate in mai multe moduri. Iată câteva.

Tăiați înapoi sau evitați procesarea, cum ar fi mac și brânză instant în cutie, supe conservate și mese congelate. Treceți de la sandvișuri cu umplutură de carne deli la salate.
Tăiați înapoi, dacă nu puteți evita restaurantele fast-food.
Evitați să comandați alimente și deserturi la restaurant.
Mănâncă Migdale Înainte De Fiecare Exercițiu. Dacă doriți să obțineți rezultate mai bune din antrenament, alimentați-vă corpul cu migdale înainte de fiecare exercițiu. Într-adevăr, migdalele sunt cele mai bune proteine pe care să le includeți în planurile dvs. de masă pentru pierderea în greutate.

O sticlă de apă sau două înainte de fiecare masă vă ajută să vă umpleți și să vă controlați aportul total de calorii

3Aceste nuci sunt bogate în aminoacizi L-arginină care ajută la arderea mai multor calorii pe zi în timpul exercițiilor. Mai mult, acestea accelerează succesul pierderii în greutate.
Bea multă apă în fiecare înainte de masă. Asigurați apă potabilă înainte de fiecare masă. Acesta este sfatul general al multor dieteticieni și nutriționiști, deoarece susțin că un pahar de apă sau două, înainte de fiecare masă vă ajută să vă umpleți și să vă controlați aportul total de calorii. Conform studiilor, dieterii care urmează această strategie de consum de apă de 3 ori pe zi au pierdut în jur de 5 kilograme mai mult decât cei care nu își măresc aportul de apă.

Au o variație de antrenamente. Au un amestec de diferite antrenamente. De asemenea, vă puteți angaja în alte activități fizice, cum ar fi alpinism, box, sau drumeții, printre altele.

Având o rutină regulată de exerciții face ca mușchii să fie familiarizați cu executarea regulată a aceluiași antrenament. În cele din urmă, potrivit unor experți în sănătate și fitness, corpul tău uman poate învăța cum să facă astfel de exerciții folosind mai puține calorii, făcând rutina obișnuită de antrenament mai puțin eficientă pentru pierderea în greutate.