Cum să scapi natural de hipertensiune?

0
773
Blood pressure measuring studio shot

Am de fapt, niciodată satisfăcut orice individ care crede doamne, aș vrea să ia mai multe medicamente baza de prescriptie medicala aproximativ 29 la suta din adultii Americani au hipertensiune arterială, care poate avea consecințe grave. Dar, în ciuda având în educație, mulți oameni nu iau medicamentul, cum a sugerat studiul relevă că în ceea ce privește cincizeci la sută din clienții a căror tensiune arterială nu este obținerea de sub control, deoarece pacienții nu rămase să ia medicamente lor.

Totuși, hipertensiune pune persoanele în pericol mai mare pentru boli cardiovasculare, si am de fapt, niciodată satisfăcut orice persoană care a crezut, provoca boli de inima așa că, dacă aveți hipertensiune arterială, ești blocat ia medicamente pentru tot restul vieții tale nu neapărat există modalități naturale pentru a ajuta la scăderea tensiunii arteriale și cu potențial de a evita medicamente dacă medicul dumneavoastră v-a prescris medicamente tensiunii arteriale, ia-l.

Nu merg pe medicina fără permisiunea

Nu merg pe medicina fără permisiuneaDe la furnizorul de servicii medicale dacă sunteți de a lua medicamentul pentru hipertensiune arterială sau doriți, pentru a evita problemele înainte ca acestea să înceapă, aceste tratamente naturale pentru hipertensiune ar putea avea capacitatea de a menține numerele de controlat când medicale profesionale locuri care squeezy manșeta de pe brațul tău, învață ta sistolice și diastolice tensiunii arteriale sistolică acțiuni de presiune-ți pune sângele în artere atunci când inima ta bate.

Diastolică pași stresul între bătăi majoritatea moment, medicul este îngrijorat de presiunea arterială sistolică numărul de sus, care ar trebui să fie, de preferință, sub 120. Dacă e sub 130, rămân într-o ridicat de stat, dar cel mai probabil nu va avea nevoie de medicamente dacă e mai mare de 130, rămân în plin hipertensiune arterială și, de asemenea, nevoie pentru a obține numerele de jos, în conformitate cu American Heart Organizație dacă tensiunea arterială rămâne în 120 de la 129 varietate, este ideal pentru a face unele modificări înainte ca lucrurile să devină și mai rău.

Precum și cele mai eficiente mijloace de a face asta este cu regim de dieta menține o greutate sanatoasa dacă doriți pentru a reduce tensiunii arteriale, primul punct s-ar putea să vorbesc cu dumneavoastră medicale profesionale este pierde in greutate o să o greutate mai mare poate plasa la o mai mare amenințare pentru hipertensiune arterială. Cu toate acestea, excesul de greutate fiind, nu vă oferă imediat hipertensiune arterială, și, de asemenea, slăbire în jos, nu se elimina instantaneu problema ca un voinic femeie mine, nu-mi place să intru un medic la locul de muncă și de auz pierde in greutate, ca singura lor clinice sugestii deci, cred că despre greutatea de a fi o mică fațetă a tensiunii arteriale.

În loc de a deranja cu greutate,

În loc de a deranja cu greutate,Se pare mult mai eficient sa te concentrezi pe o alimentatie sanatoasa. Ia-ți potasiu si magneziu atunci când un client poate fi găsit cu hipertensiune arterială, există o serie de lucruri pe care să le vorbească imediat. Initial este doar de a schimba dieta lor pentru a o mult mai mult pe baza de plante strategie, statele Alison Clayshulte, dietetice de specialitate la Cambiati Programe de Sănătate.

În mod ideal, ne dorim ca clienții noștri să aibă de 3 ori mai multe legume și protein legumele sunt bogate în fibre, care este în mod normal o și, de asemenea, cu toate acestea Clayshulte este în mod specific de gândire despre minerale conținut web de aceste sănătos și echilibrat alimente noi cerem clienților să se concentreze în special pe legume bogate in potasiu, ca acest mineral are de fapt relevat avantajoase impactul asupra celor cu hipertensiune arterial.

Spune Clayshulte cele mai mari cantități de potasiu sunt descoperite în frunze de mediu-amicale sfeclă de mediu sunt de-ai noștri, Swiss chard, spanac, și bok choy, placute de cartofi, mercur ton, sfecla și varza de Bruxelles front runner pentru aceste crucial minerale este prin alimente naturale. Unii oameni nu pot obține suficient prin alimente.

În plus față de alimente ridicat de potasiu, Clayshulte susține că suplimentarea de magneziu prezinta oferte mare de promisiune în studii recente de cercetare luând în privire 300 mg de magneziu ca supliment de peste trei luni a redus atât a tensiunii arteriale sistolice și diastolice tensiunii arteriale lecturi, afirmă ea magneziul, de asemenea, promovează relaxare și reducere a stresului, care asistă redus de măsurători ale tensiunii arteriale uită-te la tabloul de BORD dieta deși toată lumea poate beneficia de mult mai multe legume și, de asemenea, verdeturi.

Un studiu publicat in Jurnalul Colegiului American de Cardiologie a constatat că un anumit plan de dieta poate fi incredibil de eficient în scăderea tensiunii arteriale planul dieta DASH, care vine de Abordări Dietetice pentru a Renunțat Hipertensiune arterială, se concentrează pe consumul de o mulțime de legume și fructe, în plus față de unele lactate degresate. În plus, limitează mare de grăsime și, de asemenea, colesterol elemente alimentele rafinate sunt no-go. Într-o cercetare, participanții au consumat în conformitate cu planul de dieta si, de asemenea, redus de sare lor.

Tensiunii arteriale precum și a nivelului de colesterol

Tensiunii arteriale precum și a nivelului de colesterolS-au dovedit a fi redus, după opt săptămâni acest lucru nu verifica faptul că dieta DASH este singurul mijloc de a scădea tensiunea arterială, dar este una dintre cele mai studiate planul de dieta, pentru moment dacă aveți cu adevărat nevoie pentru a transforma tensiunea ta despre acest plan de dieta pare a fi printre cele mai sigure moduri de scăderea tensiunii arteriale și complicitate, de asemenea, beneficii de sănătate general deși reducerea aportului de sare arătat semnificative duce la acest studiu de cercetare!.

Taxa de sare si hipertensiunea arteriala este un pic extra controversată decât ați putea crede sant alimente rafinate de mai mulți ani, persoane de fapt au fost spus pentru a consuma mai puțină sare, dacă au dorința redus sistolice tensiunii arteriale. Un studiu de cercetare de la Harvard, Facultate din California, San Francisco, și, de asemenea, Simon Fraser University înfășurat ca reducerea consumului de sare poate conserva de peste 280.000 de vieți. În mod normal, reducerea aportului de sare, în general, nu indică luat solnita de pe masa ta.

Cele mai multe din acest moment, vom obține noastre de sodiu din procesat la fel de bine ca alimentele conservate, care cu adevărat pachet pe sare. Asta e un motiv de mare dieta DASH regim și nutriționiști ca Clayshulte sugerează reducerea sau eliminarea alimente rafinate totuși, nu fiecare persoană este de acord că sarea este un astfel de personaj negativ. Potrivit unui document publicat în JAMA, erau semne în 1950 că zahărul a jucat un important serviciu în inima problemei. În 1965, Zahăr Studiu de Cercetare, Fundația a făcut propriile lor de cercetare studiu privind bolile de inimă și s-a încheiat ca de grăsime, colesterol, și, de asemenea, sare au fost cei mai mari infractori. În esență, ei au luat accentul pe zahăr și, de asemenea, pune-l în sare și grăsimi.

Care a susținut, cercetarea s-a petrecut de zahăr piață, astfel încât nu este cu totul neobișnuit ca lucrurile plăcute a fost lăsat în afara boli de inima discuție de ani de zile înainte pentru chiar mai mult de sare față de zahăr argument, un document lansat în cardiologie revista Deschide Heartfound care sugarcoated ritm cardiac și, de asemenea, hipertensiune arterială și a declanșat o selecție de metabolice și, de asemenea, insulina probleme în om și studiile pe animale deși ei recomanda, de asemenea, mănâncă mai puțin alimente procesate, au criticat ridicat de zahăr nu sare pentru efectele adverse.